Müşteri Psikolojisi

Hedef Kitle

Müşteriler ile iletişim halinde olan ve bu noktada kendisini geliştirmek, farkındalık kazanmak, müşterilerin temelde yatan ihtiyaç ve düşüncelerini yakından gözlemleme becerisini geliştirmek isteyen tüm ekipler, yöneticiler ve çalışanlara hitap etmektedir.

Eğitim Hakkında

Müşteri Psikolojisiyle birlikte satın alma sürecinde, müşteri deneyimi yaşayan kişinin bakış açısını anlayarak, yaklaşımımızı bu bakış açısına göre şekillendirilebilmesi, bunu başarabilmek için de ihtiyacımız olan yetkinliklerin ve tekniklerin keşfedilmesi hedeflenmektedir.

Eğitim İçerikleri

  • Sizden Hoşlandım mı?
  • İlk İzlenim İçin İkinci Bir Şans Yoktur
  • Duygusal Bağlantı Kapıları Oluşturmak
  • Duygusal Duvarları Kaldırmanın & Keşfetmenin Yolu
  • Beni Dinliyor Musunuz?: İnsanlar Neden Dinlemez
  • Önce Kolay Sorularla Başlayın…
  • Keşfin Akıcı İkili Süreci
  • Sonuca Götüren Sorular Üretmek
  • Bana Kendimi Önemli Hissettiriyor Musunuz?
  • İnsanlara Nasıl Önemli Hissettirirsiniz?
  • Karşılıklılık Yasası
  • Beni & Problemlerimi Anlıyor Musunuz?
  • Her Şey Aynı Görünürken Farklılık Yaratamazsınız
  • İnsanlar Kendi Nedenleriyle Satın Alır, Sizinkilerle Değil
  • Size Güveniyor & İnanıyor Muyum?
  • Duygusal Baraj
  • Her Seferinde Bir Tuğla

Yöntemler

  • Isınma Etkinlikleri
  • Uygulamalar
  • Role – Play Çalışmaları
  • Grup Çalışmaları

Program Sonunda Katılımcılar

  • Satış süreçlerinde müşteriler için öncelikli olan değerler ve temel kuralları kavrar.
  • İlk izlenimin önemini bilir.
  • Satış sürecinde müşteriyle duygusal bağlantı kurmanın önemini bilir.
  • Satış sürecinde etkili iletişim için dinlemenin ve güçlü sorular sormanın önemini bilir.
  • Bir müşteriye önemli hissettiren noktaları bilir.
  • Müşterilerin ihtiyaçları ve nedenleri keşfetme yöntemlerinin bilir.
  • Müşteri ile oluşturduğu bağlantıyı güvenle güçlendirmeyi bilir.